Fredag och lördag.

Dagen idag började med tvättstuga, men den slapp jag och henka tog hand om den.
Gick upp runt 9-tiden och fixade frukost till familjen, sen vid 11 tiden var det dags för gympa för erica så då gick vi ju dit, på vägen hem sen började det regna, bara lite smått som tur va, hade ju inga paraplyer med oss.
Hem och åt lite lunch och gick till pappa och tog en fika, erica ville cykla så det fick hon göra, i regnet ;p bara hon är nöjd då.

Igår gick vi en promenad oxå fast med helen och ellinor, tjejerna hade med sig sina dockvagnar på promenaden, bara helen som var utan vagn, känn dej mobbad Helen ;p bara skoja gumman <3
Erica hade lite otur igår, gick i en tunnel under söderleden, och där skulle ju givetvis tjejerna klättre och ha sig, så skulle erica ner sen. Och där hon gick ner var det cementaktigt, på de övriga ställena var det stora stenar. Men iallafall så trampade hon fel och ramlade ner, bara några millimeter från att slå i huvudet nere i asfalten, men som tur så klara hon sig, med ett litet skrapsår på knät.

Hade ju prov igår oxå, får väl se om jag blir godkänd ;p hade ju glömt bort det, så tur att henka påminde mej vid 20-tiden hehe. Hade verkligen ingen lust att göra provet men var ju tvungen, så sa gjorde ju verkligen inte mitt bästa, får se hur det går.


Ringde ett rikssamtal igår, hehe ringde stockholm alltså och till SÖS, och kollade om min remiss hade kommit in i deras system nu och det har det =D så snart dimper det nog ner ett brev i lådan om en tid till kiruren, senast början av dec borde jag har varit där..spännande..

Kommentarer
Postat av: Tess

Oki?! Galltvål...? Vad är det? Finns det på ICA alltså?

Måste ju testa nåt nytt - blir galen på alla fläckar som inte går bort.

Kram

2009-10-04 @ 18:30:43
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0