Torsdag

Tänkte skriva fredag i rubriken, men då blir det ju fel hehe.

Idag kommer min bror och tar en fikar, han är uppe i Norrköping några dar, Erica blir nog glad, hon verkar gilla Jussi, trots att hon inte har träffat honom så många gånger. Mamma kanske skulle komma hit en sväng på lunchen oxå.

Igår var jag och shoppade julklappar med Linda och blev en tusenlapp fattigare, ändå snålade jag. Har inte riktigt vant sig att man har lite mer pengar att röra sig om, så det känns bra. Är nästan klar med julklapparna, ska köpa nåt mer till Lucas o Freddie sen vet man ju aldrig om det blir nåt mer till Erica o Loke =D Och nåt till Henka oxå, vi hade bestämt att vi inte skulle köpa nåt till varann, men nu har vi bestämt att vi ska det iallafall ;p

Vi ska ju även köpa en tvättmaskin i mellandagarna sen oxå, som en julklapp till oss, skoj va ;p men nödvändigt tycker jag. Det har blivit så svårt att få bra tvättider här, vi kan ju bara ta kvällar och helger och då verkar det ju vara för de flesta, så vi får bara en tvättid i veckan och då harv i säkert 2-4maskiner att tvätta, så det skulle vara smidigare med en egen som man kan dra på när som.

2 dar kvar tills vi drar till Åbo =D

Marianne: Frisörbältet köpte jag på toys r´ us men kanske finns nån annanstans oxå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0