Tisdag

Idag blev Loke lite ledsen vid lämningen på dagis imorse, men inte för att jag gick, utan för att skulle få åka vagn igen. De skulle till kyrkan på storsjung, det gillar Erica, får väl se vad Loke tycker om saken, blir första gången för honom. Det är verkligen kanon skönt att det går så bra på dagis med honom, har aldrig varit ledsen när man har lämnat honom, inte erica heller direkt, var bara 1-2 ggr som hon blev ledsen, men gick över så fort jag hade gått därifrån, skönt att de trivs på dagis. Det hör man verkligen när Erica pratar om dagis, om kompisarna och fröknarna.

Här har ja redan hunnit att plugga lite sen jag kom hem *liten klapp på axeln* Hoppas på ett samtal idag oxå, trodde de skulle ringa igår, men får väl se, så jag får en jävla praktikplats. Verkar fan stört omöjligt. Ringt till alla vårdcentraler i stan + finspång o sörping. Tror det var finspång som skulle ringa till mej, hörde inte riktigt vart de ringde ifrån *pinsamt*

Ikväll blir det att lämna barnen hos pappa,de ska sova där inatt. Va mitt i veckan tänker ni säkert nu. Och aa så är det. Pappa ska lämna dom på dagis imorrn, då vi ska till SÖS imorrn och drar från stan vid 7-7,30 tiden och då är det smidigare att de sover där än att man ska slita upp dom vid 6-tiden och lämna dom till pappa då. Jag har tur som har en pappa som kan ställa upp nästan när som helst <3 och att de bor så nära oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0