sjukstuga

Tror ni inte jag har blivit smittad, joho då, jäkla unge o smitta mej ;p men mitt eget fel, kan ju inte låta bli att pussa på honom speciellt när han har haft feber och varit klängig.


Så igår kväll fick jag feber, hela 38,2 och jag var helt slut =/ jag är ju undertempare, tror min normal temp ligger 36,5, mamma har 34, o lillebror har oxå låg temp, så det går i släkten.
Så varje gång jag saknade i natt var ja dyngsur av svett, trots att jag frös, lustigt det dära ;p

Men idag har ja ingen feber, får väl se om den kommer tillbaka ikväll, annars är det bara envis hosta precis som Loke.

Men imorrn kan han gå till dagis iaf, han har varit feberfri 2 dygn och hostan kommer nån gång ibland bara, oftast på kvällen, så det borde ju vara okej tycker jag. Annars skulle han få vara hemma i fler veckor pga av att han hostar,han är precis som henka efter en förkylning, hostan kan sitta i, i flera veckor, erica är likadan.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Stackare! Jag sitter själv hemma med en förbannad förkylning. Mitt börja med halsont i 2 dagar och nu kommer nästäppan =( sjukt jobbigt o inte kunna andas eller att det bara rinner ur en borre =( Vi får tycka synd om oss själva ellerhur? tänkte på en sak! Någon gång kanske du skulle vilja ses över en fika eller nåt?? Visst vi umgicks ju inte i skolan, men sånt är ju aldrig försent =) Eller vad säger du?

2009-11-10 @ 14:36:33
Postat av: Lina

usch hosta är inte kul! Linnéa har haft hosta i 6 veckor nu, men är pigg för övrigt, man kan ju inte hålla dom hemma för det!

2009-11-10 @ 17:06:54
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0