plugga?

Skulle verkligen behöva börja med min inlämningsuppgift, men har fan varken lust eller ork.. Nån som har lust att komma och fixa den åt mej??
Fick mejl från min lärare igår om praktikplats, ska fixa det själva och helst på en vårdcentral, fan va kul =D är ju det jag vill jobba med, antingen vårdcentral eller sjukhus, inte på hem med gamla tanter o gubbar ;p inte för att det är nåt fel på det, utan inget jag vill jobba med helt enkelt.

Inte hittade vi några vinterskor igår heller, hann inte till skopunkten, så vi ska brumma dit idag, så jag hoppas henka kommer hem tidigare idag..

Kommentarer
Postat av: tezzan

håller med dej mkt roligare att jobba på sjukhus eller vc som uska ;)

När jag läste sjukvårdskursen o barn o ungdomssjukvårdkursen hade jag praktik på barnavd till på us i linköping, det var så kul :D

Hoppas du hittar en plats ;)

2009-11-06 @ 06:40:44
URL: http://tezzankullbohr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0