Lördag

Lördag och äntligen helg igen, ingen sovmorgon idag inte, kl.8 var erica kissnödig och ville att jag skulle följa med, fattar inte varför, annars går det så bra att gå på toaletten själv, men inte på mornarna, och strax efter det vaknade Loke, feberfri, får hoppas han fortsätter med det, men köpte alvedon suppar igår, för flytande gillar han inte, får verkligen tvinga i honom det, så får hoppas det går bättre med suppar.

Henka är och jobbar idag med, erica har gympa om mindre än en timme, svärmor är snäll och kommer hit och är barnvakt åt loke under tiden =)



Tittade på en bra film igår The Haunting i Connecticut, en verklighetsbaserad händelse. Handlar om ett hus som är hemsökt, det har varit ett f.d bårshus. Väldigt bra film faktiskt.



Såg nåt program för nåt år sen om hemsökta hus i USA, och detta hus var med i det programmet. När jag såg trailerna på denna så kände jag igen huset bara efter några sekunder. Så jag var ju bara tvungen att se den =D

Ikväll blir det en film igen och lite godis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0