längtar till julen

Erica sitter och kollar på en Astrid Lindgren film -som handlar om julsnuttar från hennes filmer, och det gör att jag längtar ännu mer efter julen =D

Jag ska börja julpynta här hemma redan nästa helg, brukar göra det till första advent, men vi kommer ju hem från kryssningen 1:a advent, så därför fuskar jag och börjar nästa helg, men ingen gran om ni trodde det, utan den får komma upp till Lucia.
Linda kommer ner på onsdag =D så nästa helg när vi får barnbidraget ska hon och jag och lucas då dra iväg och köpa lite julklappar =)

Har hittat en toppengrej som jag vet att erica kommer bli skitglad över. Ett frisörbälte, med borstar, sax och hårblås (leksaker då ;p) hon vill ju gärna hålla på och borsta och färga håret på alla, även på morfar som knappt har nåt hår på skallen  ;p haha. Så den tror ja hon skulle gilla, men hon verkar inte ha lagt märke till dom i leksakskatalogerna.

Sjukstatusen här hemma är under kontroll! Erica har feber fortfarande, men det märks absolut inte, hon hoppar och springer mellan golv och tak och gör mej tokig ;p Bara en vattkoppa fortfarande, såg dock 2 små röda prickar igår på henne, får väl se om det blir blåsor av dom eller inte.

Nehe plugga lite och sen göra mitt delprov.


Stort grattis till min underbara vän Helen <3


Kommentarer
Postat av: feztis

Åh längtar också till julen hehe du får gå in och svara på dagens fråga på min blogg :) den handlar om just julen ;)

2009-11-13 @ 21:56:58
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi, tack söta du!puss

2009-11-14 @ 00:08:43
Postat av: Marianne Lindström

Hej! Skulle också vilja köpa frisörgrejer till mitt barnbarn. Var hittade du dina saker?

Hälsningar

Marianne

2009-11-25 @ 17:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0