Julplanerande

Igår så tvättade vi alla fönster här hemma och bytte gardiner, så nu har vi fina juliga röda gardiner i vardagsrummet och i köket, vi har även fått upp den vita julstjärnan i vardagsrummet som jag köpte på bolagret.
Ska ta upp kartongen med julgrejer sen så jag kan sätta upp en stjärna i köket och ericas rosa ljusstake i rummet, Loke får stå ut med den ;p Han får leva med rosa tills han får ett eget tum. Nu tänker nog många att killar oxå kan ha rosa, visst kan dom det, men jag vill inte. Jag ska ha grönt i hans rum sen.

Är lite sugen på att julpyssla lite, fast det blir nog efter lucia, ska göra frostade äpplen tänkte jag, så fint att ha som prydnad


sen ska jag och erica fixa nejlikor i apelsiner, det luktar ju gudomligt gott


Sen börjar det ju bli dags för lite pepparkaksbak och lussekatter, undra om man inte skulle göra det 2 advent?

Lite julgodis måste ju fixas oxå,ischoklad, brända mandlar och så tänkte jag försöka mej på kanderade äpplen

Kommentarer
Postat av: feztis

Åh "julstök" är ju såå mysigt ;)

Ja, vi ska med ut och shoppa lite julklappar i morgon och på lördag hoppas bli klar med allt då så man slipper vara ute i sista minuten ;)

2009-11-24 @ 18:53:01
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0