....ingen rubrik.....


Jag skulle vilja flytta, men vet inte vart.. har jämt varit så, vill inte bo kvar länge på samma ställe, jobbigt.
Kanske flytta till en annan stad? Linköping kanske?
Men samtidigt vill ja inte, för barnens skull, de trivs ju så bra på dagis och jag trivs med dagiset, så det känns ju skitjobbigt. För mej spelar det ingen roll känns det som, har inget här att hämta känns det som.
Senaste tiden känns det som om man bara har varit med familjen, ingen som har tid att ses.
Får man bli trött på sin egen familj ibland? Näe känns inte som man får det, får tjata på linda att flytta ner, så man har nån att umgås med, dra på bio eller fika på nåt cafe..men men det lär nog inte hända =(
Har bestämt att jag och linda ska dra ner till ullared i vår iallafall, utan barn! Jessica kanske skulle haka på oxå, en liten roadtrip!


Mumsat middag har vi gjort nu, blev tacos idag, med en massa guacamole, är fan helt såld på det asså =D
Funderar på om man skulle se på film ikväll, har hot shot och hotel Rawanda hemma, får väl se om henka pallar att vara vaken.
Måste packa väskan oxå, och även packa ner grejer som barnen ska ha med sig till farmor imorrn,som är snäll och är barnvakt till våra bustroll.

Vi ses på söndag, om jag överlever kryssningen ;p

Kommentarer
Postat av: Helen

Ring mej när du vill ses. Jag har oftast inte pengar på mobilen så jag kan sällan savar på sms. jag umgås ju jättegärna med dig och barnen. Men ibland kommer sjukdomar, jobb och sånt emellan. men du vet att jag gillar dig jättemkt och du betyder massor. Ryck upp dig. jag finns här och jag vill sjukt gärna gå på bio, ta en fika eller bara hänga med dig gumman! Hoppas du blir lite gladare.

Jag har också perioder då jag inte träffar nån förutom familjen, speciellt när jag jobbar, sen kommer perioder när jag träffar folk hela tiden. Det går alltid i perioder. Du ska ju på kryssning, det blir väl skitkul? och vi ska ju ha lilljul med barnen, vi kan ju bestämma ett datum så det blir av?

Behöver du prata så ring mig bara.

Massa kramar/Helen

2009-11-27 @ 21:42:08
URL: http://www.metrobloggen.se/LovelyHelen
Postat av: carro

Hehe känner igen det där så himla mycket, kändes som du läste mina tankar o skrev det. Hihi vi får ta o ses någon dag så vi kan umgås. kram gumman.

2009-11-28 @ 19:32:19
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: Helen

Ps: det blir nog inte bättre heller för att man flyttar. Jag menar då blir man ju ännu ensammare plus att man inte kan få barnvakt och det är ju guld att kunna få det.

Hoppas ni har superduperkul på kryssningen!

puss

2009-11-29 @ 09:14:33
Postat av: Lina

Vad roligt att du vill vara med och tävla om presentkortet!



Nu har jag även en tävling där du kan vinna ett valfritt lektält - perfekt juklapp! :) Anmäl dig gärna till den också!



Hoppas ni har haft en underbar 1:a advent? kram Lina

2009-11-30 @ 07:31:44
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0