Hemma igen

Ja eller kom ju hem igår kväll, men har inte haft tid och lust att skriva.

Så här kommer en liten resumé:
Vi åkte från åby vid halv 14, stannade till i nyköping och åt lunch på mc donalds, sen bar det vidare av upp mot Stockholm, där fick vi sitta och vänta i 3tim typ, hade det varit jag som planerat resan hade det inte blivit så, kan ja garantera! Men men var bara och sätta sig och vänta på terminalen, passade på att ta första cidern där =D

Sen strax efter 19 fick vi kliva ombord på skjutan och infinna och i hytten, efter det blev det till tax freen och handlade lite dricka inför kvällen och drack lite. Upp sen till Grill house där vi åt middag, supergott!
Gick och kollade lite, drack lite drinkar, vart tyvärr aldrig på nåt partyhumör =/ henka o ja gick o la oss vid halv 2-2. Men jag sov inte mycket under natten, dels på folk som störde och en massa liv utanför emellanåt, och att min bäddsoffa/säng var stenhård, så jag hade bra ont i ryggen när jag vaknade söndagsmorgonen vid 9-tiden.

Vi bestämde oss för att klä på oss och gå ut på övre däck och ta lite luft, väldans skönt, Rätt skönt väder och solen lyste, vi befann oss då strax utanför finlands kust.
Gick till cafeterian och köpte frukost och snackade lite skit, gick till spelrummet och körde bilspel och körde hoj, va kul =D men nja jag ska nog inte ha nåt hojkort ;p

Vid lunchtid, drog vi till buffén och åt lite lunch *mumsigt*
Ner till tax freen igen och handlade lite sprit och godis. Gick till en bar och satte oss o snackade lite, och beställde lite drinkar =D drack mer igår än vad ja gjorde i söndags haha =D

Halv 21 var vi hemma igen och gud va skönt det var att sova i sin egna säng.


Idag var det dags för praktik ute i finspång, och det va trevligt, trevlig personal.
Enda dåliga var bussarna där, gick 1 gång i timmen och jag missade den precis, så det var ju bara att sätta sig i en timme och vänta på bussen, hittar ju inte där heller, så jag ville ju inte gå vilse ;p
Höll på att somna på bussen dit och bussen hem ;p

Snart dags att lägga sig igen, börjar 7,30 imorrn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0