Hello..

Tisdag idag och jag är hemma, sköönt. Var ju sista dan på praktiken igår, men ska ju dit några dar till men vet inte riktigt när, min handledare skulle ringa mej idag under dagen.

 Barnen är på dagis,och det får dom ju, för jag är ju inte ledig utan jag är tillbaka till mina studier, började en ny kurs igår, omvårdnad. Så det blir att sätta sig och börja läsa lite i boken, ska även passa på att städa hemma, ser ju ut som hej kom och hjälp mej hehe.

Räddade livet på Loke igår, eller aa nästan, vi satt och käkade tacos och så satte han i halsen, men jag fick upp det,som tur var, såg verkligen att han fick panik, min lilla kille <3 Tur man själv inte drabbas av panik i såna situationer utan man vet vad man ska göra och gör det.

Näe nu ska jag äte lite frukost och sen fixa lite.

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0