rolig grej

Hittade denna hos min kusin, så ja snodde den eller jag kopierade den =)


 

TIO FÖRSTA
1. Första bästa kompis:  Helen, och vi är jättebra kompisar nu igen,efter några år ifrån varann =)
2. Första kyssen: hm ingen aning
3. Första kärlek: Johan hette han, men det blev inget.
4. Första husdjur:  en nymfparakit som hette Fanny
5. Första semester: Ålandskyryssning ;p
6. Första jobb: inget =(
7. Första köpta skiva: yabba dagga dance 2 och GES
8. Första riktiga kärlek: Henka <3
9. Första piercing: Hål i öronen
10.Första konsert: minns ej

NIO SENASTE
1. Senaste alkoholdrycken: cider,igår kväll
2. Senaste bilfärd: åkte hem en sväng nu vid 16-tiden
3. Senaste filmen du såg: kommer ej ihåg
4. Senaste ringda telefonsamtal: Min pappa
5. Senaste bubbelbadet: ingen aning
6. Senaste spelade låt:  Jingen aning
7. Senaste kyss: Idag vid 15-tiden kke
8. Senaste gången du grät:länge sen
9. Senaste måltiden: kebabtallrik med pomme ;p

ÅTTA HAR DU NÅGONSIN
1. Dejtat en av dina bästa kompisar:  Nej
2. Blivit arresterad: Nej
3. Blivit kär vid första ögonkastet: näe
4. Fastnat med blicken i någons urringning: inte fastnat men visst har man kollat
5. Fått ditt hjärta krossat:  ja
6. Sagt att du älskar någon utan att mena det: hmm det har nog hänt
7. Haft ett one night stand: Japp
8. Busringt till någon: näe


SEX SAKER JAG GJORT IDAG
1. Bloggat
2. Tittat på TV
3. Kollat på hojar
4. vilat
5. ska festa ikväll
6. Pratat i telefon

FEM FAVORITSAKER UTAN RANGORDNING
1. Mobilen
2. Sängen
3. tv:n
4. Datorn
5. -

FYRA PERSONER DU KAN BERÄTTA ALLT FÖR

Har nog ingen, berättar olika saker för olika personer

TRE VAL
1. Blått eller rött? båda
2. Sommar eller vinter?Sommar
3. Choklad eller chips? Choklad.

TVÅ SAKER ATT GÖRA INNAN DU DÖR
1. Skaffa jobb+ hus
2.Gå ner i vikt

EN SAK DU ÅNGRAR
Att man inte gick klart skolan, men hade man gjort det så hade nog inte livet sett ut som det gör nu, så jag är ändå glad över valen jag har gjort i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0