En massa bajs snack, är man mamma måntro??

Vaknade vid halv 5 idag av att Loke var ledsen, han hade då bajsat så det var ju bara att byta blöja på honom, och han var superröd på hela rumpan och pungen, tur att man köpte indominsalva igår, jättebra att de har börjat sälja det på ica här nere. Fick sen lite välling och napp för att kunna sova vidare, men det ville inte han, så jag fick hämta upp honom och lägga honom hos mej o erica istället. Men efter 2min var han ledsen igen, då hade han bajsat igen, byta blöja igen och sen äntligen få sova en stund till, somnade på min arm så gosigt <3 Fick sova fram till 7 då han vaknade och hade bajsat igen. En massa bajsande har det blivit de senaste dagarna, undra om det kan vara fler tänder på g? För ingen förkylning och inget sjuk.

Är skittrött idag, ändå gick jag o la mej vid kl.22 igår, hehe det va länge sen jag gjorde det. Lär väl bli samma ikväll kan ja tänka mej.


Slut på allt bajssnack..Kl.11 ska jag ner på stan och träffa Jessica, sen senare ska jag träffa en tjej och betala kläderna jag vann på tradera, hon bor ju ändå här i närheten, så då  kan man ju ses och fixa affären och slippa frakten.
Ikväll ska vi hem till jessica på kaffe o tårta, hon och Linda fylle rju nämligen år idag,
grattis Jessica och Linda på 21-årsdagen!


Näe nu fixa lite frukost till barnen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe här har Bianca haft bajsmaraton i några dagar. Fast det beror på hennes förkylning för hon bajsar typ snor. Bajsprat är väl alltid trevligt :P kram

2009-05-06 @ 09:23:26
Postat av: A & Lilla P

Bajssnack är ett ganska typiskt mammasyndrom vill jag påstå... : )

2009-05-06 @ 11:01:43
URL: http://lyckligfruochmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0