Dags för första tandläkarebesöket!

Nu har man gjort lite nytta hemma, dammsugit och svabbat golvena, såg igår att det behövdes på golvet vid fönstret, hade blåste in en massa pollen, kankse därför man har vaknat och vart jättetjock i halsen, är ju björkpollenallergisk och mot gräs, förra året hade jag tur och kände inte av den alls, men i år verkar jag inte ha samma tur, blir nog en tripp till apoteket i veckan tror jag.

Erica fick post idag, från folktandvården. Den 25:e maj, alltså nästa måndag kl.7,40 ska Erica dit, så det blir hon och jag som drar. Tur det är en måndag och hon är ledig. Men usch va tidigt ;p måste ju upp skittidigt då ju, tror inte erica pallar att gå ända till skarptorp så vi får nog ta bussen, och då måste vi byta och ha oss. Undra inte om man ska kolla om Loke kan sova hos pappa och dom då, slipper man slita upp honom skitidigt och sen lämna honom hos pappa, får nog bli så, men ska väl höra med dom oxå hehe.
Ska bli spännande att se hur det går med första tandläkarbesöket =D

Kommentarer
Postat av: Linda o william

Hoppas det går bra:)

Här fick de en liten sak efteråt :)

2009-05-19 @ 21:07:17
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0