Dagis

Ny vecka igen och tisdag, alltså är det dagisdags för lilla stumpan. Ska nog bli skönt för både henne och mej, som hon har tjatat om dagis, skönt att hon trivs och att hon vill dit.
Väl hemma sen blir det väl att ta tag i diskberget i köket, och det är inte lite, diskade aldrig igår efter maten och det får jag ju sota för idag.

Hade svårt att somna igår, både jag o henka. Har nån idiot till grannde som spelade skithög musik, skit jobbigt, speciellt när man ska sova. Tycker det har blivit sämre sen det flyttade in nytt folk i huset.

Kommentarer
Postat av: feztis

Åh, vad jobbigt! Jag skulle ha gått dit och sagt åt dom att sänka musiken! Tala om för dom att "vi har faktiskt barn och behöver sova, sen kan ni spela eran jävla musik på dagtid!"

Men det är jag det ;)

2009-05-05 @ 08:59:53
URL: http://metrobloggen.se/feztis
Postat av: thess

kan säga att det va ett tag sen jag oxå fick rosor:-) blev väldigt förvånad när han kom hem med dem hihi.

Hoppas allt är bra med er??

Jäkla granne då,,träligt:-/

kramis

2009-05-05 @ 18:38:14
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0