1:a maj

Gårdagen började med att henka hämtade med vid 11 tiden ungefär och vi drog ner till klubben, där var vi fram till 16, så åkte vi hem och käka och gjorde iordning oss, henka drog tillbaka tidigare sen hämtade han mej vid 20-tiden. Hade skitkul igår faktiskt, fanns en massa trevligt folk att prata med och det gjorde jag =D haha. Fick nog i mej lite för mycket, var nog den där blå fisk-shoten jag tog ;p kom hem vid 3,45 imorse och somnade som en stock.

Vid 9,30 ringde klockan och vi gick upp, skulle tillbaka till lokalen, hämtade upp barnen först och åkte sen neråt och spenderade några timmar där nere.
Sen kände jag att illamåendet började komma och enormt jävla trött. Drog sen till kvarterskrogen i Lindö nere vid småbåtshamnen, vi skulle bli bjudna på käk, men jag ville inget ha, visste inte om jag skulle få behålla nåt, så dumt och chansa, bad henka skjutsa hem mej och Loke som då redan sov, så henka o Erica fick äta själva med farmor o peter.

Väl hemma tog det ett tag innan jag somnade, men efteråt var det väldans skönt att man fick sova lite.
Sen var det ju dags för mat tyckte jag och bestämmde att vi skulle ta pizza, gud så gott det va =D

Kommentarer
Postat av: feztis

okej, ja vi bor precis där, ovanför blomaffären ;)

2009-05-02 @ 20:59:11
URL: http://metrobloggen.se/feztis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0