Sleepless in Norrköping

Inatt sov jag inte mycket, Loke vaknade och skrek och skrek och skrek. Inget hjälpte,när man sen fick honom att sova igen, så han jag bara somna in så vaknade han igen, ajajaj säger han och skriker och gråter, min lilla kille <3
Så imorse ringde henka vc, fick en tid 10,30. Under tiden henka lämnade erica på dagis så låg han brevid mej på min arm och sov ca en timme, väldans mysigt <3

Väl på bvc, så lyssnade de på lungorna, de lät bra, hon kollade i öronen på honom oxå, han hade lite vätska i ena örat, och det kan trycka på lite, och det är nog det som gör ont. Hade det inte blivit bättre innan helgen så skulle vi hör av oss igen, och då kanske han skulle behöva pencillin.
Nu sussar han i sin säng igen, fick lite alvedon och ventoline innan, var nog supertrött sen inatt oxå, han sov ju nästan lika lite som jag.

Fick hem ett litet paket med lösnaglar idag =D var med i en undersökning och då fick man dom som ett tack =) kanske man kan ha på lördag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0