Midsommar

Igår åkte vi ut till Kvarsebo där de hade dans runt majstången/midsommarstången. Vilket säger ni? Hur som helst nån dans belv det inte för oss, Erica ville inte och Loke blev skitskraj hehe, så vi stog och tittade på. De hade ju lite andra aktiviteter oxå som pilkastning, stövelkastning och ponnyridning.
Erica ville ju rida, så det var bara att ställa sig i den kön, tror vi stog där i 40min innan det blev hennes tur. Freddie kom fram till oss medans vi stog i kön och ville rida oxå,trodde inte erica skulle våga, men det gjorde hon.


Erica


Min fina lillebror Freddie <3


Uppe på ponnyn. Hon var bestämd att det skulle vara just den hästen, jag höll med henne, för denna var mindre än den andra.


Freddie fick ta den andra hästen som var större, och han ville ju ha den, så man slapp ju bråk och tjafs om det, hehe.

Efter besöket i kvarsebo åkte vi till jönåker en sväng, när vi ändå var i närheten. Där bor henkas ena  morbror, så vi hälsade på där, och där var ju även farmor o peter.

Sen hemåt och lägga barnen och vi satte oss och tittade på The dark knight, den var väl så där, efter en timme av filmen gick ja och la mej.


Idag åkte vi en sväng till maxi och handlade lite, behövde lite grejer inför Lokes kalas på fredag, ska ju baka och fixa lite =) Shit det är bara 6 dar kvar =D Hittade en söt skjorta för 79kr till honom som han ska ha på sitt kalas. SKa ner på stan på fredag med erica, hon ska få köpa en present till Loke och så tänkte jag kolla efter ett par snygga jeans till honom.

Nu är barnen lämnade hon sin morfar, för ikväll ska jag festa =) Så nu sitter jag här med en kall cider, det var skit länge sen jag drack cider, så det var dags att byta nu =)
Blir att dra till lokalen ikäll, först äta lite och göra sig fin, eller försöka iallafall ;p


Hoppas ni alla har haft en trevlig midsommar!

ps. Fler bilder finns på bdb.

Kommentarer
Postat av: Nicka

Tack för tipset det måste jag absolut pröva : )

2009-06-20 @ 20:01:10
URL: http://www.virrpannatrollstoft.se
Postat av: Lina

Åh tusen tack! Ja den blev i alla fall bättre än den jag hade innan :P



Får jag lite tid över så ska jag absolut designa en åt dig också. en det tar ju lite tid och ork.. för att inte tala om tålamod :D



Hoppas ni haft en underbar midsommar? Söt Erica var på hästapållen. hihi



kram!

2009-06-21 @ 18:02:45
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0