Helgen

Igår lånade vi en film av jessica nämligen Benjamins Buttons otroliga liv. Den var väldigt bra faktiskt. Trodde att den skulle va långtråkig, den är ju ändå 2tim 40min lång, men det blev den inte. Sånt himla sorgligt slut, inte långt ifrån att jag började böla, men det kunde ja ju inte, henka satt ju brevid ;p Ni som har sett den vet ju vad ja menar. Har ni inte sett den så se den!




Idag tog vi en sväng ut till Eksund och hälsade på barnens farfar och sambo och tog en lite fika.
Nu är Erica hos morfar, hon har tjata om det i helgen att hon vill dit, så hon fick det och ska sova där tills imorrn.

Vi ska städa och fixa ltie hemma, ska även baka vaniljbullar, alltså typ vete bullar fast med vaniljsmak iställer för kanel, jättegoda. En kladdkaka ska jag göra me, de blir godast om man gör den dagen innan tycker jag och sen får stå kallt. Sen imorrn blir det att göra en jordgubbstårta oxå, tror jag det blir.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag böla som en gris =)

2009-06-15 @ 08:12:18
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: ★ SlizeTheSize ★

Sv: Fan det är inte roligt!!



hyrde filmen på lovefilm.se fast som film nr 4. . får se hur bra den är när jag har fått hem den :D

2009-06-19 @ 21:26:32
URL: http://slizethesize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0