Gårdsfesten i Ljunga

Var riktigt trevligt igår på Freddies dagis. Alla barnen framförde nåt, och Freddie + två kompisar framförde en låt med E.M.D


Freddie är ju då snyggingen som står längst till höger och håller i micken. De var riktigt duktiga alla barnen. Men jag filmade och tog kort på bara Freddie.




Min duktiga lillebror <3


Jessica och Loke hade oxå skojigt


Min underbara fina kille <3


Erica ville inte vara med på kort, utan ville ju kolla på freddies uppträdande.


Efter allt uppträdande så fickade vi lite med vår medhavda picknick, barnen sprang och lekte lite, ja Loke lekte ju lite oxå.
Efter dagiset drog vi till maxi coh storhandlade lite, man får ju passa på när man har lånat bil hehe.

Fick glada nyheter igår oxå, Henka har fått sommarjobb, grattis älskling <3

Kommentarer
Postat av: Vigdis

Ja, hon var riktigt rolig och jättebra.

Kunde verkligen konsten att berätta lagom mycket, så det inte kändes för "privat", och på ett skojigt sätt =) Skulle varit kul att ha en sånt party själv, men nu har "alla" jag känner handlar så det räcker för ett tag framåt...haha ;)

2009-06-10 @ 23:38:30
URL: http://nyandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0