Bvc besök

Nu har vi vart nere på bvc med Loke, och det gick ju bra som vanligt. Det var även läkarundersökning och det fanns inget att anmärka på, en frisk liten kille vi har =) Sprutan gick oxå bra, han blev lite ledsen men det gick fort över.

  • 9810g
  • 75cm lång
  • 45.25 cm huvudomfång
Jag gissade på att Loke skulle väga 9,8kg och jag hade rätt hehe.


Har pratat med en hos vår hyresvärd om att bygga ett rum i vardagsummet, alltså dela av det så Loke får ett eget rum, vill ju gärna ha ett eget till honom, men skulle gärna vilja se en sån lägenhet, så man får se live innan hur rummet blir och även vardagsrummet. Skulle höra av mej till en annan sen efter semestertider och kolla hur vi ska tillväga =)

Kommentarer
Postat av: thess

Hej läste att ni ville sätta en vägg imellan. Vi hade det i lägenheten på Urbergsg,,delat av vardagsrummet med en gipsvägg & reglar, super bra & rummet blev lagom stort.

Dock är det ens egna skyldighet att ta bort väggen sen om man ska flytta & de nya boende inte vill ha väggen...men vem säger nej till en 4a lixom.

KRAMIS.

2009-06-22 @ 15:41:20
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej!



Jag ska kolla med Anders ang. TV:n, trodde inte jag skulle få napp så snabbt...=)

Men jag kollar med han så hör jag av mej.



kram

2009-06-22 @ 16:07:44
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Lina

Ni är så välkomna hit om ni vill se hur det ser ut. Vi har ju delat av vårat vardagsrum och våra lägenheter ser väl likadana ut. Kram

2009-06-22 @ 18:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0