6:e Juni

Sveriges nationaldag idag ju, för er som kanske har missat det ;p
Så då måste man ju ha med nationalsången här i bloggen, och självklart med Ultima thule



Ultima thule går på för fullt här hemma nu, de är ju sån jävla bra musik alltså, passar den svenska sommaren lika bra som handen passar i handsken ;p

Vi gick ut till parken utanför pappa förut så barnen fick gunga lite och lekte lite i sandlådan, sen gick vi upp till pappa och tog en fika, och lämnade av barnen, de ska sova där, Erica ville det redan igår, så de fick det idag istället.
Så här blir det att dricka lite och fira nationaldagen, får se om vi drar ner nåt till klubben sen.

Maten håller jag på med oxå, blir fransk potatissallad idag igen och kassler + sallad. Kokar potatisen med dill i, det är ju så underbart gott och somrigt =)


Kan tillägga att ja känner mej mycket bättre idag, mycket gladare =D
Älskar min underbara familj, Henka, Erica, Loke <3<3

Kommentarer
Postat av: Tette

GILLAR SKARPT! Dock inget kuggnäs för mig iår :-S Nicke är ju i Kosovo då och han skulle DÖDA mig om jag var där utan honom XD

2009-06-08 @ 10:24:39
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0