Telefontid

Idag väntade jag på ett samtal nån gång mellan 8.15-9.00, och ca 8,30 ringde en distrikssköterska från vårdcentralen, så vi pratade lite och jag fick en tid till en läkare den 9/9 , så då ska vi prata lite, innan dess ska jag till labbet nere på vc och väga och mäta mej och sen försöka gå ner 1-2kg tills jag ska träffa läkaren i september. Det borde jag ju klara =)

Har ingen aning om vad vi ska hitta på idag. Henka har körlektioner idag, tror det blev en 5lektioner idag, så han kommer inte hem förrän på eftermiddag, man kanske kan gå ut sen en sväng efter lunchen, fast då är ju solen som starkast och det är ju inte bra det heller, men vi får se hur vi gör.

Igår kväll gick vi till pappa och tog en fika, och jag va snäll och dammsög där, pappa hade så himla ont i ryggen, så då är man ju snäll och ställer upp =) Henka och jessica hjälpte pappa att ta bort hönsnätet på balkongen, de hade den uppe när de var kattvakter ett tag.

Skönt att man får pengar snart igen, funderar på om man skulle åka till Linköping en sväng, dock inte Ikea om ni trodde det hehe, utan till gamla linköping och Valla, får se om resten av familjen vill det.



Kommentarer
Postat av: Tess

Såg du skulle gå ner 1-2 kg. Kör dieten jag körde, åtminstone några dagar. Eller om du klarar hela, du kanske har mer tålamod än mej =)

Jag tappade ju 1 kg. typ 1:a dagen...

kram

2009-07-14 @ 13:48:11
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Lina

är de så att du ska göra en gastric? hoppas det går bra håller tummarna för dig kram

2009-07-14 @ 19:37:02
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Detox tycker jag funkar bra. Brukar köra de i 5 dagar. Man rensar kroppen och är man överviktig tappar man vikt samtidigt som man lär sig att tänka på vad man äter och jag brukar få göra en detox diet var 3 månad ungefär för att inte falla för långt in i gamla vanor ;-)

2009-07-17 @ 16:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0