Morgonstund har guld i mun

Min knasiga son ville upp tidigt idag, vaknade kl.6, bytte blöja och gav honom lite välling ihop om att han skulle somna om, men icke, bara att pallra sig upp, var uppe till 7,30 då bytte jag blöja på honom igen och la honom i sängen, och så sov vi fram till 10, sköönt! behövdes verkligen.

Vi eller jag har hittat en vägg som man kan sätta upp här i vardagsrummet, som går att att bort enkelt, ska hitta en återsäljare och kolla upp vad den kostar och kanske köpa en sån sen. Funderar på att låta Erica få ta vårat sovrum så flyttar vi ut i vardagsrummet, eller då vårt blivande sovrum =) Men vi får se är ju fortfarande i planeringsstadiet.

Pappa och dom kommer hit och tar en fika nu på eftermiddan, så erica och jag var nere och köpte lite jordgubbar förut, ska bli gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0