Erica har föräldrafritt idag

Nu blir ni väl chockade att jag är uppe innan 7, jag skulle bli det hehe.
Loke vaknade halv 7, så jag tänkte att det är ju lika bra att gå upp, har ju ändå ställt klockan på 7,30.
För Erica blir hämtad senast 8,30 hon ska nämligen till kolmården idag med Peter (hennes farmors sambo). Dock inte bara dom som ska gå, kommer upp lite folk från klubben i Göteborg, så några barn till blir det, blir nog kul för henne.
Vädret ser ju dock inte så kul ut, grått och mulet, men ska tydligen inte regna iallafall, får väl hoppas de klarar sig, men lika bra att skicka med regnkläderna ändå.

Så sen när hon har åkt och Loke ska sova igen, ska jag oxå lägga mej och gosa ner mej i sängen.

Kommentarer
Postat av: helen

Tyst! Själv ska jag åka och jobba=( vill med sova! hehe. kram

2009-07-28 @ 07:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0