Badhuset

Idag har hela familjen, utom henka då, sovit till kl.10, så sköönt! Loke vaknade vid 6 och fick välling och somnade om på två röda hehe.

Åh hade en sjuk dröm inatt igen,jag var typ besatt av satan eller nåt, kollade jag i spegeln så var det ett helt annat ansikte och jag var skitkonstig hehe, svårt att förklara men sjukt var det, o lite småläbbigt.

Idag ska jag och erica till badhuset med Jessica och freddie, blir på eftermiddan, för pappa ska vara barnvakt til Loke. Nu undrar ni säkert varför jag inte tar med honom oxå, och det är för att när vi är i dom störra bassängerna så vill inte erica vara själv, utan då får jag gå och bära på henne, hade henka vart hemma så hade han kunnat haft Loke i vattnet, så idag går ju inte det, men det kommer ju fler gånger som vi lär gå till badhuset och då får Loke följa med. Trevligt att ha lite egentid med Erica oxå ibland, hade ju det med Loke igår, måste ju erica oxå få det.

Vad snabba de kan vara på fk ibland, ringde ju i måndags och fixade med mina pengar och idag kom de in på kontot, så nu är räkningarna betalda, så det känns ju bra.

Ps. ni glömmer väl inte tävlingen här i bloggen, avslutas ikväll kl.20,30
Länk finns i tidigare inlägg eller i kategorin tävlingar.

Kommentarer
Postat av: feztis

hehe okej, var vill ni flytta då? Inom norrköping eller nån annan stad?

2009-07-29 @ 12:39:04
URL: http://metrobloggen.se/feztis
Postat av: feztis

aha okej, jo håller med dig om atrium inget vidare ställe att bo på :/

2009-07-29 @ 12:54:59
URL: http://metrobloggen.se/feztis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0