Spanat in kryssningar

Inatt vaknade Loke och var hungrig, så då skickade jag upp henka så han fick ge honom välling, vaknade sen vid 7 igen och hungrig o kissig så då fick ja gå upp eftersom henka inte va hemma. Somnade om och sov till ca 9,30. Erica kom in till mej tidigare och sov en stund hos mej, varmt och gosigt vart det i sängen =)

Sen upp och fixa frukost, pratade med jessica  telefon, bestämde att vi skulle ses, så vi gick och mötte henne, så vi fick vår promenad idag. Gick en sväng med henne och passade även på att gå till affärn.

Sen var det ju dags för lunch, och jessica ville ha pankakor, så det blev det, med glass till.

Hon och jag har suttit och kollat runt lite priser på kryssningar, lutar nog åt att vi åker med cinderella. Ska kolla vidare lite mer med priser och så. Ska bli jävligt skoj iallafall, nu är det min tur att få komma iväg lite, henka var ju iväg en hel helg i göteborg förra året, och sthlm o andra ställen. Så nu är det hans tur att va hemma med barnen.

Kommentarer
Postat av: Therese - Eira min ögonsten - TÄVLING i min blogg!

Missa inte tävlingen i min blogg! :)



Hoppas allt är bra med er!

2009-01-06 @ 16:34:28
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: Lina

Cinderella e en toppenbåt, tycke rja verkligen ni ska ta om det är 24 timmars ni e ute efter. Men kan också rekommendera Birka, toppenfin båt! kram

2009-01-06 @ 17:47:06
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad roligt! Vi åkter den 7-8 februari med cindirella, billigt o bra :D

2009-01-06 @ 18:58:14
URL: http://metrobloggen.se/feztis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0