Sex and the city 2

Henka var hemma en sväng, de skulle bogsera bilen till nån som skulle titta på den, dels  skadorna på dörren efter han vart påkörd, och sen felen som är på bilen sen besiktningen, kanske man kan få igång skrotet snart hehe.

Åh såg att det ska komma en till Sex and the city -movie, åh denna gång måste jag bara se den på bio =D Missade den sist, har för mej jag va höggravid då den hade premiär, om ja inte minns alldeles galet eller att Loke var nyfödd då, nåt var det iallafall ;p

Plockat undan lite här hemma, tycker inte man gör annat än plockar leksaker och kläder hela tiden, blä säger jag bara. Loke har nyligen somnat, se hur länge han sover. Tänkte hinna med och ta toaletterna och handfaten oxå innan han vaknar, så man kanske skulle ta och sätta fart med det, men samtidigt vill jag ju sitta här och ta det lite lungt framför datorn hehe.

Beställde lite kläder från H&M igår, 2 toppar till mej själv, kanske nåt man ha på sig på kryssningen =D Blev oxå till barnen såklart, erica får sitt i present, får s eom det hinner komma till den 2:e, skulle komma den veckan iaf, så kankse blir en liten sen present, men tror inte hon skulle bli ledsen för det.

Till Loke köpte jag en vårmössa med Tiger på (från nalle puh), till erica blev det trosor, strumpbyxor och två sommarklänningar, 2st för 100kr =) + ett läppglans till mej.

Visst fan måste sätta min mobil på laddning, den dog ju igår kväll hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0