Middags gäst

På eftermiddan  kom syster Jessica hit och hälsade på och käkade här oxå, blev tacopaj idag, men glömde tomater och feffaroni, men blev gott ändå. Erica verkar förtjust i paj, för då äter hon kanonbra, kanske får ta och äta paj varje dag, kan man ju variera på många sätt egentligen =) Gjorde lite efterrätt oxå, hade chokladpudding hemma, så det bjöd vi på oxå.

Kollade lite på nätet om kryssningen oxå, så imorrn ska vi dra till butiken och boka, vi blir 8st tjejer som drar =) Måste boka där för vi måste ha buss från katrineholm oxå, för Linda och hennes kompis drar därifrån till sthlm, onödigt för dom att åka hit ner först och sen till stockholm. Jävligt kul ska det bli =)

Ska även till Carlsbecker imorrn och hämta ut korten på Loke som vi tog för 2v sen, ska bli kul att se hur dom blev. Sen ska vi tillbaka dit i slutet av juni då Loke fyller 1år, vilket inte är så himla långt kvar till ju tycker jag.

Och jag får absolut inte glömma att dra till lindex och hämta ut boxen har ju inte gjort det än, har glömt lappen hemma e esnatse 2 gångerna jag har varit på stan =/

Hihi Erica är bra konstig ibland, hon somnade på golvet brevid soffan, knasfian. Kan tyvärr inte ta nåt kort, för batterierna sitter på laddning..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Med vilken båt ska ni åka? Jag ska åka med cinderella den 22:e april :D

2009-01-22 @ 10:30:34
Postat av: Linda o william

Va kul med kryssning! Vi blev ju bjudna av min kompis som fyller 30, sen hände det saker (hon äger en affär) och var tvungen att ställa in MEN då har vi ca 14 pers ordnat en överaskningskryssning med massa skojs till alla oss samt kompisen som fyller och hennes man.. Ska bli så kul! Vi åker den 8e feb. Kan inte skriva om det i bloggen utifall att hon läser :D:D:D

2009-01-23 @ 19:58:35
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0