Lustig resa

Vi lånade bil av svärmor igår för att kunna handla lite på maxi. Henka hämtade upp mej och erica här nere vid centrumet. Vi brukar ta av erica skorna när vi sätter henne i den bilen, så det inte blir så smutsigt. Sen väl på maxi när jag skulle ta på henne skorna, så låg det bara en sko i bilen, fan tänkte jag då måste den andra har åkt ut ur bilen och ligger kvar på parkeringen i vilbergen, så det var ju bara att åka tillbaka dit och kolla, och som tur va så låg skon kvar på parkeringen, snacka om tur.

Väl på maxi sen gjorde jag några fynd, köpte vinterskor till erica som hon kan ha nästa vinter för ynka 25kr, jag tjänade 225kr på det, snacka om kap, sen hittade jag en löpare till vardagsrumsbordet för 20kr, den behövdes tyckte jag, ser så tomt ut på bordet utan.

Nehe om man skulle få i sig lite frukost och sen damma lite här hemma, så man kan sätta upp lite serpentiner och ballonger och fixa färdigt tårtan..

Vi ses ikväll..

Kommentarer
Postat av: helen

Ikväll?!;P Ef menar du väl? kram

2009-01-31 @ 10:01:19
Postat av: sandra

va tvungen o köpa ett par stövlar till linnea ja med när ja hade läst att du hade gjort de =) men nu när ja åkte hem ångra ja att ja inte köpte ett par till.. typiskt.. så e de jämt =)

2009-01-31 @ 11:50:18
Postat av: Lina

va det dom rosa du köpte till Erica! Hehe vi köpte sånna till Linnéa, hon vart så glad och vi med som hitta skor för 25 spänn de ba det ju helt klart värt, även om dom inte håller så länge =) kram

2009-02-01 @ 12:32:15
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: tessan

billigt o bra lät det =)

2009-02-01 @ 21:49:33
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0