Kylan

Usch så kallt det var ute idag när vi var ute och gick, ca -6 grader, och värre ska det bli, ca- 12 grader på söndag, då avstår jag nog från min promenad, får hoppa upp på motioncykeln istället.
Men skönt att röra på sig lite, och trevligt att gå ut hela familjen tillsammans.





Här ser ni oxå de nya ytterkläderna jag köpte till Erica, supernöjd både hon och jag =D

Hem och åt lite sen lunch, blev kesoplättar, men erica var inte så förtjust i dom.
Sen kom ju sanna o freja, och de busade som vanligt, syntes i rummet om inget annat ;p satt och sjöng tillsammans oxå, väldigt duktiga hihi.

Badat båda barnen oxå har ja gjort, båda plaska som tusan i badet =)
Inatt sover erica utan blöja, ska bli spännande och se hur det går. Var hon själv som sa att hon ville sova utan blöja, hon kanske känner sig redo för det, håller tummarna för en torr säng =)

Usch dålig film på tv som henka glor på, Sagan om konungens återkomst. Blä jag är allergisk mot dessa sagan om
ringen filmerna*blä*

Se vad vi ska hitta på imorrn då. Lite städning måste det bli iallafall, sen får vi se vad dagen bjuder på =)

Kommentarer
Postat av: helen

Jätetfina kläder!kram

2009-01-03 @ 09:59:05
Postat av: Lina

ja, men absolut!! Alltid lättare om man kan peppa varandra ju! Va kul :D



Hur mycket vill du gå ner? har du nåt mål? nyfiken



Kanonsöta bilder på barnen - like always :D

kram

2009-01-03 @ 10:06:33
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0