Försäkringskassan

Drog till maxi en sväng idag på eftermiddan, var ju tvungen och handla lite både mat och grejer till kalasen i helgen, blev inte billigt =/

Fick dessutom för lite pengar från fk idag, så jag ringde dom nu på kvällen, hamnade i telefonkö på plats 113, tog 20-25 min innan det blev min tur. Men det hade blivit nåt fel hos dom, därför hade jag fått för lite pengar, så dom skulle ordna det så snart som möjligt, hoppas det, har ju räkningar att betala.

Hehe fick mej ett gott skratt idag =D
Linda hade pratat med jussi (vår f.d storebror) skrev så eftersom han har sagt upp kontakten med oss, men verkar tydligen bara vara med mej, men what ever. Iallafall de snackade lite på msn och så berättade hon att hon skulle få barn i september. Han skrev inget tbx, sen efter ett tag skrev han att han var tvungen och dra.
Hon fick inte heller nåt grattis, precis som jag. Ja menar herregud, väx upp för fan. Kan man inte ens klämma fram ett grattis när ens syster ska ha barn. Så nu lär han väl säga upp kontakten med henne oxå, pga av att hon fick barn före honom.

Kommentarer
Postat av: Lina

Han verkar ju otroligt omogen som inte kan va glad över sina systrar, tråkigt! Hoppas du får dina pengar som du ska från AF ibland kan dom ju va sega! kram

2009-01-27 @ 12:40:20
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0