Fixat och trixat hemma

Idag kom jag upp i skaplig tid, vaknade av klockan vid 7,30 men gick inte upp förrän vid 8. Upp och fixade frukost till erica, som åt typ 2 tuggor på knäckemackan och drack ett glas mjölk, tur de får frukt direkt på dagis. Blir nog bättre sen när hon så småningom kommer att äta frukost på dagis, då lär det nog gå bättre.

Vart ingen bakning,utan jag tar det imorrn istället. Har istället tvättat fönster och bytt gardiner och dammat lite.

Om ca en timme är det dags att hämta stumpan på dagis, måste förbi affärn en sväng och handla lite och hämta ut pengar.

Nehe glo lite på våra bästa år. Sånt som nästan alla mammalediga och arbetslösa tittar på hehe..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad duktig du har varit som har tvättat fönster. Det skulle jag också behöva men det orkar jag inte, får vänta till våren.

Våra bästa år är ju den sämsta serie som finns. ha ha

Ha det så bra!

Kram Jenny

2009-01-28 @ 15:57:18
URL: http://mammatillenprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0