Bvc besök

Besöket på bvc gick bra, allt var bra med Loke, höfter och allt de kollade. Kulorna låg där de skulle oxå ;) och vattenbrocket var borta och det var skönt det ju.

Detta vart resultatet:

  • 8020g
  • 68,2cm
  • 43,25 cm huvudomfång
Nu har vi glott på astrid lindgrens julfavoriter, det är ericas nya favorit =D. Diskat har ja gjort oxå och ska väl snart plocka lite och sen städa och svabba golvena.

Har även lagt på inbjudningskorten till ericas kalas, men pucko som jag är så glömde jag skriva mitt nr på inbjudan, så ni som inte har mitt nr kan ju meddela i min blogg om ni kommer eller inte =D Vissa gick jag hem till och la det på brevlådan, smidigare o billigare än att sätta frimärke på dom, när de ändå bara bor några 100-tals meter ifrån oss.

Linda ringde nyss, hon började ju på introduktionen på lastbilsutbildningen idag,sen efter 2 veckor får hon se om hon kommer in på själva utbildningen, hoppas verkligen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0