Grattis på namnsdagen!

Grattis på namnsdagen till mej och Erica, det är nämligen Maria idag i almenackan.

Grattis till alla som heter Maria

Idag vart det att gå upp tidigt, Erica vaknade 7,45 ungefär och Loke strax efter 8, blä hatar tidiga mornar, jag är verkligen ingen morgonmänniska.

Jaha, lördag idag då, henka drog till lokalen, han lär väl bli där hela dagen känner ja på mej, så honom lär man ju inte se nåt idag, inte bara tråkigt för mej utan även för barnen tycker jag.Sen ska han ju dra ikväll vid 18-tiden igen, o kommer hem nån gång inatt/imorrn bitti..

Jag som ville dra ut till mamma en sväng, han kunde skjutsa oss dit, men snacka om att slösa på bensinen då. Det är 3mil t/r, så alltså skulle det bli sammanlagt 6mil, känns så jävla onödigt tycker jag, speciellt när man inte är miljonärer direkt och har råd med en massa bensin.

Blä vilken pissdag det blev idag nu..Deppar vidare..

Kommentarer
Postat av: Helen

Klä på barnen och ut i solen! Jag hade också en deppdag tills jag kom ut och lekte i en park med Ellinor, finns inget som får mig att bli så glad som sol! Och motion gör en massa med för humöret. Skit i henka, låt i han förstöra din dag! det är han som går mist om en mysig vårdag med dig och barnen!

kram/Helen

2009-02-28 @ 12:36:03
Postat av: carro

Grattis på namnsdagen!! Tyvärr så är det ingen som har kommit ihåg att gratta mig. Hahah

Tycker du ska hitta på något riktigt skojigt med barnen, strunta i Henka!!

Massa kramar

2009-02-28 @ 13:40:53
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: Lillis

Grattis! :)

2009-02-28 @ 21:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0