14 februari - Alla hjärtans dag!

Gud va svårt ja hade att somna inatt, gick och la mej vid kl.1:20 typ, men som sagt kunde inte somna, så jag ringde till henka, han va själv på klubben, då de andra va på wasa. Så jag låg och snacka med honom i nån timme typ, riktigt trevligt faktiskt, sen vaknade Loke vid halv 3 och ville ha en ny blöja, gav honom lite välling oxå, sen somnade han gott om. Ringde henka igen och kollade läget, men sen bestämde mej för att försöka sova. Lyckades tillslut somna, jag har jättesvårt att somna om inte henka är hemma. Jag hade värsta problemen med det när ja bodde själv, vilket resulterade i att jag sov mycket hos henka och hos mamma, visst är ja larvig hehe. Henka kom hem sen 5,30, jag vaknade till strax innan han satte nyckeln i låset, kanske kände ja på mej att han var på väg?

Sen väckte han mej vid 9-tiden med frukost på sängen, tycker jag va starkt jobbat från hans sida, med tanke på när han kom hem. han gick även upp när Loke vaknade utan nåt gnäll, det tackar man för <3 Älskar dej din tok


Annars tycker ja det här med alla hjärtans dag är överdrivet. Tycker nog det är finare om man blir uppvaktad vilken dag som helst, för då känner man sig inte tvingad till att man just måste uppvakta sin käraste. Näe jag tycker sånt ska komma mer spontant. Bara ett sätt för handeln att tjäna pengar.


Min fina kille <3


Min fina tjej <3


Min lilla blivande tjejtjusare <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad mysigt att bli lite uppvaktad! Hoppas ni får en trevlig dag. Kram Jenny

2009-02-14 @ 12:50:57
URL: http://mammatillenprinsessa.blogg.se/
Postat av: thess

Åå vilka sötnosar:-) Tröjorna passade jätte bra, tack snälla.

Ha det så bra på alla hjärtans dag kramkram.

2009-02-14 @ 17:04:51
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: tessan

ja är likadan med att somna ensam , har skit svprt för det

2009-02-14 @ 17:54:04
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0