Linköping

Vaknade imorse och mådde illa, kul tänkte jag, hoppas det går över snart då, vilket det brukar göra. Vi hade ju bestämt att dra till ikea och net on net i Linköping, och det gjorde vi. Illamåendet kom och gick. Shoppade lite på ikea, bl.a nya badrumsmattor, dessa: 3st ska vi ha, har ett långsmalt badrum.
Sen blev det några hyllor som ska upp i barnens rum, och 2st kartonger som erica kan ha sina barbiedockor i + tillbehör .


Sen åkte vi hem till jessica, för hon skulle med hem hit och färga håret på mej, fick vänta ett tag hos henne, för hon var nämligen barnvakt till Freddie, och vi var tvungna och vänta på att mamma skulle hämta honom, han fick ju tyvärr inte plats i bilen.
Strax innan vi skulle dra kände jag att jag var tvungen och spy, rusa in på toan och spydde som en gris *nice information va ;p* men fan va ja mådde bra efter det.

Väl hemma sen kände vi att Loke var lite varm, och inte lite heller tydligen, termometern visade 39 grader =/ plutten då, och jag tog även tempen på mej vid ett senare tillfälle, och den visade 38 grader =/

Hoppas man blir bättre till nyår och helgen, för på söndag ska vi gå på bio med Helen o ellinor och se Alvin o gänget 2.

Helen: filmen gick både vid kl.13 och 15. vi kan ta 13-tiden om du vill =)

Nu ska jag försöka få nåt i magen och hoppas jag får behålla det.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Badrummen i lägenheterna i vilbergen är jobbiga :P tycker jag :P Har en kompis som flytta till vilbergen i november med sin sambo och dotter som blev ett i november :P

2010-01-02 @ 19:18:22
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0