I´m back

Nu är jag tillbaka, men knappast nån som har saknat mina inlägg, men ni har ändå varit inne och kollat om jag har skrivit nåt =)

Har verkligen inte haft tid, ork eller lust att blogga nåt. Har varit skittrött de senaste kvällarna, har gått och lagt mej redan innan kl.21, det är verkligen inte likt mej. Men nu är praktiken slut och jag blev godkänd, känns hur bra som helst =D Har verkligen trivts på detta ställe, jättetrevlig personal oxå, så ni som bor i Finspång har tur när ni kommer till vårdcentralen och får träffa dessa trevliga människor.

Nu ska ja sätta mej och plugga det sista på denna kurs, och skicka in, sen är jag klar med denna kurs. På måndag börjar nästa, ingen julledighet här inte ;p men det är jag själv som har valt så =) nästa kurs blir barn och ungdomsjukvård, ska bli intressant.

Ikväll blir det att dra och handla, kyl och frys ekar det i just nu ;p så det måste göras idag, kolla på lite julklappar oxå till Lucas o Freddie. Fick ett fint julkort, eller inte jag utan barnen fick ett fint julkort med tiger på (från nalle puh) och freddie hade skrivit det själv, så himla duktig så =) Men det är ju erica med, hon skrev sitt namn på några julkort som hon skickade och på ett till morfar skrev hon Till morfar från Erica alldeles själv, på ett kort hon gjorde på dagis *stolt*

Nehe plugga var det innan henka o barnen kommer hem..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart man har varit inne och kollat om du har uppdaterat:-) Jag har ju fastnat för din blogg:-).



Och grattis till att bli godkänd, måste kännas bra! Men har du inget ledigt juletid? Julafton ens?



XXX

2009-12-18 @ 20:42:05
URL: http://greendove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0