Dan före dan före dopparedagen.

Bara 2 dar kvar till jul!

Idag blir det att sätta igång med insändninguppgiften och förhoppningsvis blir jag klar med den idag så jag kan skicka in den.
Måste även ta tag i tvätten, och vika och dona, hade ju tvättstugan igår.

Imorrn blir det stressigt, måste åka och handla resten av julmaten, som säkert resten av stan oxå ska =/ sen köpa de sista julklapparna. Väl hemma sen ska man ställa sig och fixa revbensspjäll, julgodis, slå in julklappar, ev spela bingolotto,sen ska man hinna duscha och greja, duscha/bada barnen, hoppas henka slutar skapligt eller ev är ledig, han visste inte riktgit än. Men lär va fullt upp hela dagen.

Nu ska jag fixa lite frukost, blir te o macka..

Kommentarer
Postat av: feztis

Oj, låter som en fullspäckad dag :p Skönt man slipper fixa med massa sånt, ska ju hem till mammsen haha



Ja, vi ska försöka få Alvar blöjfri till sommaren också, han har ju börjat gå på toaletten dock inte regelbundet utan han kommer lite då och då och säger till att han vill kissa :)

2009-12-22 @ 15:31:10
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: Linda och William

ja, imorn ska jag köpa mat oxå.. men jag är klar med klapparna.

vad kul med prel. datum till din operation! :) Kram och God Jul på er!

2009-12-22 @ 18:49:08
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0