Vilka jävla idioter det finns!

Är arg och ledsen =( Kollade precis på en video som jag fick skickad till mej på facebook, den handlade om en liten som vid namn Kelsey. Hennes mamma träffade en ny kille och efter ett tag började han misshandla henne, hon var då 2år, han bröt även båda hennes ben. Senare gifte sig mamma med honom, hur fattar jag verkligen inte. Fan hon måste ju vara riktigt dum i huvudet och bara stoppar huvudet i sanden när hon ser vad han gör mot henne.
När hon var 3år sparkade/slog han henne i magen så hårt att hon dog, 3år gammal blev hon bara.
Hon fick bo ett tag hos sin farmor, men sen bestämde socialen, tror jag det va,att hon skulle flytta hem till sin mamma igen, hennes pappa var soldat i irak. Mamman fick 27års fängelse och styvpappan 30år, ett skott i pannan hade varit enklast.
HÄR kan ni se videon om ni vill, men ni gör det på egen risk! Alltså jag är inte blödig annars, men nu kunde jag faktiskt inte hålla tårarna borta.

Alltså vet e fan vad jag skulle göra om nån gjorde så mot mina barn, fy fan alltså. Då skulle jag nog kunna döda personen som skadar mina barn, även om det är nån som kanske står mej nära, skulle nog inte tveka. Mina barn är mitt allt, jag gör precis vad som helst för att de ska må bra och inte fara illa. Skulle aldrig låta nån annan komma före mina barn.

Att det verkligen finns såna idioter i världen som gör så mot sina egna barn och styvbarn. Mamman är precis lika delaktig i det hela tycker jag även om hon aldrig slog henne, gör man inget mot det så är man delaktig.

Kommentarer
Postat av: Lina

Har också sett den där videon, det är ju helt sjukt,! Tyvärr finns det massor av sånna filmer på youtube som folk gjort för att minnas sånna barn, dessa små änglar, sjukt att samhället inte gör någoy innan det är försent!

2009-08-28 @ 23:45:16
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0