Toppen apoteket!

Kan inte skriva nåt annat än att denna dag på dagis gick bra oxå för Loke. Fick gå till personalrummet och ta en fika idag, och det hade gått kanonbra under tiden, så det blir nog inga problem med att lämna honom själv där imorron, ska bara vara med första halvtimmen och sen får jag gå. Imorrn ska han äta lunch där oxå, så hämtar jag dom runt 12-tiden.

Förnyade mina minipiller på landstingets hemsida för nån vecka sen, smidigt, slipper man dra till barnmorskan varje gång man ska förnya sina piller, toppen!
Skulle kolla på apotekets hemsida efter ett nr för att ringa och kolla om de hade fått mitt recept, såg att man kunde logga in på deras hemsida om man har E-leg, och det har ja ju, så då kunde jag gå in där och se att mitt recept finns där och att det bara är att knalla ner till apoteket och hämta ut pillrerna =) Man kan även se sina barns mediciner och se om det finns nåt kvar att hämta ut, tummen upp för apotekets hemsida!!


Kommentarer
Postat av: feztis

Jag tror det gick bra, kändes så i alla fall :)

2009-08-26 @ 18:13:58
URL: http://metrobloggen.se/feztis
Postat av: tessan

ja brukar beställa hem medicinerna på post ibland med när tiden finns =)

de brukar komma hem på bara 1-2 dagar ;P

supper bra!!!

2009-08-27 @ 08:33:31
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0