Ny pojkvän

Jag har skaffat mej en ny kille, men schh säg inget till henka ;p
Hehe näe då, men i drömmern var det så iallafall, inte mindre än Mikael Persbrandt hade jag som pojkvän, inte illa pinkat, hade vilt utesex och var helt underbart =D, hm undra om nån såg oss? Äh skitsamma haha!

Vilket ögongodis  *mums*

Ja stumpan är på dagis som vanligt, nästa vecka kommer hon gå alla dar, hon kommer gå samma tider som Loke under inskolningen, sen skulle de anpassa inskolning till hur de kommer gå sen, och då lär de ju gå heltid på dagis, så på måndag blir det bara en timme på dagis, men erica fick vara kvar längre om hon ville, fattade jag det som. Men får se om hon ska med, har ju bestämt med jessica att hon skulle ha henne, men som sagt vi får se.

Kommentarer
Postat av: thess

Hej! Ledsen att jag ej svarat =(

Nävars akapunkturen är inget vidare, det gör ont när de sätter nålarna men inte under tiden man har dem.

Fick oxå frågan om att göra akapunktur under Jolines förlossning i tårna,,,NEJ blev svaret =)usch.

KRAM.

2009-08-19 @ 09:47:55
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: feztis

Tack :) Haha, ja persbrandt hade ju varit något ;)

2009-08-19 @ 15:31:48
URL: http://metrobloggen.se/feztis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0