Lördag/Söndag

Igår kväll åkte henka och jag ner till klubben på barhäng, barnen sov hos farmor. Där nere var det trevligt, drack lite, till och med en öl drack ja *wow* är inte så himla förtjust i öl, men i brist på annat så fick de bli en heiniken. Men det var gott att dricka lite alkohol, blev inte som jag hade tänkt mej förra helgen, så jag tog igen det lite.

Fick massor beröm för Erica igår, träffade några som var med när erica var på kolmården i tisdags. De tyckte att hon var så himla duktig, tjatade inte och gnällde inte som de andra barnen gjorde som var med, klagade inte på att hon var trött i benen nån gång, tydde sig mycket till Camilla som var med dit. När Peter frågade om hon ville ha nåt gosedjur eller nåt, så valde hon en sån där vindgrej, ni vet med småfläktar på som man blåser på, kommer inte på vad det heter *total hjärnsläpp fick ja :p*

Och så fick jag beröm för att jag var en sån bra mamma och att jag hade uppfostrat och skapat en sån fin och underbar tjej <3 Gud alltså det värmer verkligen i hjärtat när man får höra sånt. De kunde gärna tänka sig att va barnvakt till henne hehe.
Känns så himla bra att hon sköter sig när hon är med andra och vi inte är med, att hon lyssnar på dom hon är med.

Idag kom barnen hem igen =) saknat dom massor, trots att de bara var borta en natt. Erica hade saknat oss oxå, så himla mysigt att höra när hon säger det till en och att hon älskar oss.
Hon kan komma och sätta sig brevid en och bara slänga armarna om en och säga jag älskar dej mamma eller jag har saknat dej. Hon sa det förut när vi kom hem, trosts att vi har vart tillsammans hela dagen <3

På eftermiddan idag åkte vi ut till mamma där det bjöds på smörgåstårta, riktigt mumsigt, erica tyckte väl det var sådär, men Loke gillade det, var väldans förtjust i räkor och lax, det är ju bra, trots att jag inte äter det, men det är ju bra mat. Oliver däremot tyckte han inte om, inte jag heller, testade en liten bit, men näe det gick fan inte att äta det, likadant med olivolja, gillar det inte heller.


Gud vad jag älskar dej min underbara tjej <3

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kul att få beröm för såna saker, då växer man på längden litegrann :D



Just nu motionerar jag ingenting pga att jag får i mig så otroligt lite mat och näring utan jag fokuserar på att klara av "vardagen" med min son, man, hitta på saker med dom, och allt annat sånt :)



Tack för komplimangen :)

2009-08-03 @ 13:59:59
URL: http://felicia6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0