Lördag

Igår hade vi middagsgäster, barnens farmor o sambo var här och mumsade tacos, hade det väldigt trevligt tycker jag, så det får vi nog göra om tror jag.
Var oxå och hämtade ut korten från Carsbecker igår, blev kanonbra! Foton kanske kommer snart

Vi ska ha tacokväll i veckan oxå, gillar vi tacos eller ;p fast då ska vi även ha kyckling oxå, linda, micke och jessica kommer hit och ska äta då.

Idag vet ja inte vad vi ska hitta på, henka ska ut och åka lite hoj sen, så vi får se vad vi andra hittar på, sen beror det på hur länge Loke sover.

Anonym: Vågar du inte stå för vad du tycker? Det är väl du som har problem om du tycker det är okej att dricka alkohol med barnen runt omkring dej.
Jag står för vad jag tycker iallafall, väx upp va.

Kommentarer
Postat av: helen

Bra tipsmen jag har tänkt på alla dem men det gungerar ändå inte när båda jobbar och är trötta. och det går inet att skjutsa mig när Ellinor har gått från halv åtta till fem på dagis, hon är så trött så hon somnar i bilen och blirextremt gnällig.

oche n timma räcker aldrig till städning då Niklas är långsam och ointresserad och det är stökigt överallt. det är typ 1000 saker som måste fixas.

men tack ändå för tipsen. kram

2009-08-08 @ 13:01:45
Postat av: helen

sen så kommer niklas alltid hem före mig men han börjar inte med maten om jag inet säger åt honom att göra det.

2009-08-08 @ 13:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0