Jobbiga grannar

Usch vad jag avskyr en granne här i huset, kl.23.30 började han spela musik på världens jävla volym, han bor 2vån under oss och vi hörde varenda textrad i låtarna, så henka gick ner och klaga, men fan nästa gång ringer vi snuten tycker jag, nu har han fått så många chanser, det är fan jämt söndag kvällar/nätter han spelar, jävla pucko.Man kanske skulle ringa hyresvärden och klaga oxå, så han kanske blir vräkt här ifrån snart.

Måndag idag, så vi fick sovmorgon, och det behövdes ju verkligen denna gång.
Blir att pyssla lite hemma, vika tvätten efter tvättstugan igår, dammsuga och diska behövs oxå, och barnens rum ska vi inte ens snacka om, bombnedslag beskriver rummet rätt så bra ;p så erica har lite att göra sen, kan ja ju lova.

Mamma och jessica skulle komma förbi här sen en sväng kanske, mamma hade köpt fia med knuff till Erica, så blir att spela nån omgång med henne sen, näe jag ska ner på stan i veckan, ska ja även köpa Uno, så himla kul, har spelat lite uno på facebook, så blir att köpa och lära erica det. Vet att jag älskade att spela det när jag gick på dagis =D

Bara 1 vecka kvar tills Loke börjar på dagis...spännande =)
Mejlade med utbildningskontoret oxå, och kollade lite om mina studier, de hade skickat papper till Nti i fredags, så jag borde väl få papper från dom imorrn, så det blir att börja plugga på måndag, tror jag skulle starta med kursen Sjukvård =) måste ju hinna beställa böcker innan jag börjar oxå. Ska bli skönt att ha nåt att göra igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uno och Skippbo är det jag spelar på jobbet med barnen varje dag :D

2009-08-17 @ 20:21:59
URL: http://willinda.blogg.se/
Postat av: Tette

Sv: För att mitt internet har krånglat MASSOR och alla inläggen jag publicerar nu skrev jag för jättelänge sen så känns så dumt att bara kasta bort allting. Fast jag vet, det gör inte direkt min blogg läsvärd kanske. Men men, så är det XD



Fy fan för jobbiga grannar! Jag har en "kärring" som är sjukskriven och varje gång man möter henne i trapphuset får man räkna med en timmes tjatter om att tvättstugan är dåligt städad typ. Hon har verkligen inget liv!!!

2009-08-17 @ 21:44:51
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0