Ikea och linköping

Igår åkte vi till linköping för ett litet besök på ikea, skulle väl mest bara kolla lite, men som vanligt blir det ju att man handlar nåt. Hittade ett överkast till mamma, som hon ska få idag, hon fyller ju nämligen år idag, hela 44år, shit morsan börjar bli gammal ;p hehe, grattis mamsen <3

Åter till ikea då, Erica provsatt varje soffa och fotölj hon såg och testa oxå sängarna. Var duktig och snäll för det mesta, men när vi kom mot slutet av ikea varuhuset då började hon gnälla och ha sig, sprang bort och la sig ner på golvet och grina, men bara ignorera och gå vidare så kommer hon ifatt sig.
Så shoppade vi ju lite, köpta nya knoppar till byrån i hallen, blev vita i porslin, köpte en kudde till Loke, en liten speldosa till Loke, en ny toaborste - en svart till badrummet och servetter. Nästa gång jag drar dit ska jag köpa nya assietter, hittade skitsnygga
Dessa vill ja ha

Och detta fina tårtfat måste jag ha

När man inte använder den som tårtfat, kan det vara snygg att ha citroner och lime i =) blir som en liten färgklick i köket då =)
Man kanske skulle önska sig presentkort på ikea när man fyller år, och på åhlens.
Nåt mer jag vill ha i present är en tatuering, ska ha Lokes namn på högra underarmen och även deras personnr på insidan av handleden.

Nehe nu ska jag nog försöka få in Erica i duschen,så hon är klar tills vi ska åka till mamma sen.

Kommentarer
Postat av: carro

Förstår att du vill ha assietterna!! O även tårtfatet, har oxå suktat efter det men tänkt att man gör ju inte tårta så ofta, men med ditt tips så kommer det nog inhandlas ett tårtfat snart! =) heheh

kram

2009-08-02 @ 19:48:23
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0