Fika i det gröna

Efter dagis idag kom Helen o Ellinor hit, de lämnade Ericas bilbarnsstol som de hade lånat under dagen, vi gick ut tillsammans till lekparken där barnen lekte lite. Båda mina barn hade otur i parken idag, först fick erica sand i ögonen, som tur var så hade jag med mej en flaska vatten med mej ut, så jag kunde skölja bort sanden ur ögonen. Sen var Loke uppe i klätterställningen, ja på nedersta botten alltså, typ 20cm ovanför marken, och när han skulle ner därifrån , så missbedömde han det på nåt sätt och ramlade ner och fick små skrapsår på ena kinden.
Efter parken så gick vi ner till affärn och köpte lite fika och satte oss i gräset utanför helen och fikade lite och satt och prata.
Bestämde att vi ska ha en tjejkväll nästa helg,antingen med barnen eller utan, blir det utan så blir det lite alkohol, har ju lite cider i skåpet som står och väntar ;)

Hoppas henka kommer hem snart, vi ska käka tillsammans ju, och jag är enormt hungrig nu!

Lite bilder på Erica o Ellinor

Ellinor o Erica juli 2007


Erica o Ellinor 2009

De har förändrats en del, eller vad tycker ni?
Lika söta är dom ju iallafall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0