egentid

Blev jättenöjd med min nya hårfärg igen, blev svart =)

Fick ett samtal idag på morgonen, skickade en egen remiss till en kirurg på sjukhuset, så en sköterska ringde imorse och vi pratade lite, hon skulle ge remissen vidare till kirurgen och skulle höra av sig, hade jag inte hört nåt inom 3v så skulle jag ringa tillbaka till henne, läte ju positivt iallafall, man får hoppas på det bästa.

Har lite egentid nu, barnen är hos morfar, så jag har myst i soffan för mej själv med en tidning och bara njutit av tystnaden, verkligen behövligt, vet inte när jag hade egentid sist.

Ska dra ner till klubben och hjälpa henka och fixa lite, ska ju ha 50-årsfest där imorrn för Peter som fyllde 50 i veckan (barnens farmors sambo alltså..) så imorrn blir det party =)

Kommentarer
Postat av: carro

Robban ska bli elektriker. =) Varför har du skickat en remiss, vad är för fel?? Oh vi måste ta o ses, kanske lunch på stan på torsdag medans ungarna är på dagis??

kram

2009-08-14 @ 16:09:40
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: helen

Tack. ja det hoppas jag med, får ta med oss regnkläder annars. hur dax är den? för jag har ridning till halv åtta på torsdag. kram

2009-08-15 @ 12:36:27
URL: http://helenanderzon.blogg.se/
Postat av: lina

Oh härligt att du fick din remiss, hoppas det går bra hos kirurgen =) när ska vi ses igen då? =)

2009-08-17 @ 09:34:54
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0