Sommarhatt

Har beställt en sommarhatt till Loke, ni vet sån där fiskarhatt, blev en turkos från Villervalla
Bild lånad från villervalla!
Tittade lite på lindex, hm o pop, men hittade inget snyggt, så det fick bli denna, skulle velat haft den med stjärnor på, men fanns inte på denna turkosa, synd, men blir nog bra iallafall. Hade lite problem med vilken stl jag skulle ta, men på lindex hemsida hittade jag en stl-tabell, så jag beställde den i 48/50, hoppas den blir bra.

På måndag ska jag iväg, antingen ner på stan eller maxi och kolla efter en vårjacka till Erica, funderar på att dra ner på stan, jag o erica kanske. Vill du haka på Helen?

Kommentarer
Postat av: Lina

Fiskarhattar är ju så söta på små pojkar, ja köpte en toksnygg till kim när han va liten, fast Carina tyckte inte den va lika snygg haha

2009-04-17 @ 14:17:36
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0