Påsken

Ja igår var vi och åt påskimiddag hos pappa, blev med typiskt påskmat fast vi fick oxå lamm, riktigt gott denna gång tyckte jag. Erica hade fått en påskpresent av sin kille, en hanväska i form av en pude, jättesöt och i den låg det klistermärken. Av pappa o dom fick hon godis och ett jopprep i sitt påskägg.
Blev aldrig att hon sov där inatt, var ju bestämt att hon skulle det, men sen när vi skulle hem så ville hon följa med hem, så det är ju klart hon får det. Samtidigt skulle Noel följa med ut med bobbo, och då helt plötsligt skulle hon sova kvar iallafall, så då lämnade ja kvar hennes grejer och allt annat där, så kom vi ner utanför porten, skulle säga hej då till henne, men näe då har hon ångrat sig igen och följde med oss hem ändå.

Idag åkte vi till henkas mor o peter och tog en fika, och barnen fick påskpresent. Loke fick en lastbil som han blev jätteglad över och erica fick en liten docka med lite tillbehör och 3-pack med kinderägg.

Imorrn funderar ja på om man skulle åka ut till mamma en sväng, vi får se.

Kommentarer
Postat av: Therese - Eira min ögonsten - Tävling i bloggen

Kika in min bloppis :)

2009-04-12 @ 16:59:57
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: thess

Det va gott med grillat igår kväll, lovar att jag åt för 3pers haha.

Kramkram.

2009-04-13 @ 09:12:29
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Helen

Varför ska det vara så svårt för vissa och andra inte. Jag trodde ni hade det bra nu, ni verkar vara så söta mot varandra, skojar och skrattar.



Pengar är himla jobbigt, för allt man kan göra kostar ju typ, förutom att gå promenader och att leka i parken. Utan våra föräldrars hjälp skulle vi aldrig klara oss. Fast samtidigt vill jag inte att pengar ska stå för lyckan. Jag skulle önska vi kunde uppskatta att vi lever, finns och har varandra och fokusera på det istället.

Åh det skulle vara jätetroligt att göra det nån dag. Och så måste vi ta och spela monopool med som vi pratat om.kram

2009-04-13 @ 11:28:32
URL: http://www.metrobloggen.se/pinkisbeutiful

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0